Szülői szerep, avagy mindenki másképp rontja el - én éppen így :

Anyja lettem

Anyja lettem

Magyarázkodás

2014. október 04. - buanna
Hoppá, majdnem 2 hónapja írtam utoljára!!! Kissé elszaladt az idő :). Rengetegen kérdeztétek, hogy mikor lesz már új bejegyzés, ezen nagyon meglepődtem. Hisz' azt gondoltam, hogy a szűk családon kívül úgy igazán senkit nem érdekel egy muter blogja az uncsi, gyerekneveléssel kapcsolatos kiakadásokkal, okoskodásokkal, világmegváltó elméletek részletezésével...

Ez annyira jól esett és egyben nyomást is gyakorolt rám, hogy igenis vegyem a fáradtságot és írjak. Köszi srácok :). Mostanában valahogy nem vitt rá a lélek, hogy írjak, másrészt pedig elromlott a gépem, táblagépről pedig utálok írni. Annak nincs meg az a billentyűkattogós hangulata, egyszerűen nem érzem a ritmust. Ez valami olyasmi dolog, hogy papírról is jobban esik olvasnom, mint e-book olvasóból...A fílingen van a hangsúly :).

Nos, akkor mesélek, nem ígérem, hogy az elmúlt 2 hónapról részletes beszámolót írok. Valószínűleg csapongani fogok, bár aki olvassa a blogot, már megszokhatta a néha igencsak össze-vissza repkedő stílust...

A bejegyzés trackback címe:

https://anyjalettem.blog.hu/api/trackback/id/tr736882897

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása