Szülői szerep, avagy mindenki másképp rontja el - én éppen így :

Anyja lettem

Anyja lettem

Alma

2014. október 06. - buanna
Hosszas vívódás, hozzáértők kikérdezése és a net tüzetes átnyálazása után úgy döntöttünk, hogy Benivel elkezdjük megismertetni a rendes ételeket. Igazából azért esett a választásunk a 4 hónapos korra, mert ez egy ésszerű középútnak tűnik az ultrakonzervatív és számomra nagyon meredek 6-8 hetes kezdéshez képest, viszont a legújabb trendet, ami a 6 hónapos kor, én már nagyon későnek tartom. Ugyanis eltökélt tervem, hogy szépen lassan haladjunk az újdonságok megismerésével, ezt az ütemet 6 hónaposan már nehezen tudnám tartani úgy érzem. A lényeg, hogy ha bizonyos kajákat túl hamar, vagy túl későn ismer meg a baba, abból könnyen allergia lehet.

Sajnos nagyon könnyű elkavarodni a hozzátáplálás útvesztőiben, mi még csak most kezdtük, de már úgy érzem, elakadtam :D. Messze van még a szalonnás rántotta...

Szóval: szombaton elérkezett az almaevés. Beni nagyon szerette, és számomra abszolút meglepő volt, hogy még csak egy kicsit sem méltatlankodott, nem nézett furcsán, úgy ette az almát, mintha ez már a sokadik alkalom lett volna az életében. Alig lehetett leállítani, még nyekergett is, amikor 4-5 kiskanálnyi adag után abbahagytuk - azért elsőre ennyi is bőven elég volt :).




Ma pedig már 2 db almát kanalazott be a drágám, 1-et délelőtt nyersen, 1-et pedig kora délután megpárolva. A lelkesedés pedig töretlen :).

Sajnos a legkitartóbb igyekezetem (és Beni igyekezete) ellenére is csökken a tejmennyiségem az utóbbi hetekben :(. Elképzelésem sincs, hogy ez mitől lehet, viszont a gyerek nem éhezhet, úgyhogy holnaptól megérkezik az újabb étek: a főtt-turmixolt krumpli :).

A bejegyzés trackback címe:

https://anyjalettem.blog.hu/api/trackback/id/tr976882889

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása