Szülői szerep, avagy mindenki másképp rontja el - én éppen így :

Anyja lettem

Anyja lettem

Kis-nagyfiam

2014. október 04. - buanna
Beni okt.1-én múlt 4 hónapos :). S hogy mi történt augusztus óta? Hát először is, véget ért a hosszadalmas antibiotikumos kezelés (ami emiatt volt). Ám a gyerek pocakja csak mostanság jött helyre úgy igazából. Bár még most sem jelenteném ki, hogy teljesen elmúlt a hasfájós időszak, de már határozottan távolodunk tőle :).

Megy már nagyban a gőgicsélés, nevetgélés, sőt: úgy 2 hete megfordult hasról hátra is, és ezt azóta is bőszen gyakorolja. Beszereztünk egy jó nagy járókát is, hogy Mr. Ficánkolót biztonságos keretek közé helyezzük és nekem se kelljen egész álló nap az elguruló kis golyómat visszagurítanom a játszószőnyegére, amit mellesleg gyakran mérgelődve vett tudomásul. Én úgy látom, szeret itt lenni, jól elmolyolgat: nyúlkál a játékai után, egy-egy tárgyacska megfigyelésével igen hosszú időt tölt el, és ha az aktuális látvány már untatja, arrébb kúszik. Van úgy, hogy akár egy teljes órát is vígan elvan itt. Néha összemosolygunk, konstatálja, hogy jelen vagyok, majd folytatja felfedező tevékenységét :).



Az éjszakáink is nagy változáson mennek keresztül: voltak már átaludt éjjelek, ám azért még mindig jellemzőbb az egyszeri ébredés, amit mi a kezdődő fogzásnak tulajdonítunk, ugyanis az evés abszolút nem nyugtatja meg. Erőteljesen rágcsálja az öklét, nonstop nyáladzik és "mozgásba lendült" az ínye is. (Úristen, lassan leérettségizik és kirepül a gyerek, mi lesz velünk :D).

Voltunk múlt héten a dokinéninél, akivel megbeszéltük, hogy elkezdjük a gyümit! Eme jeles eseményre ma fog először sor kerülni....Képes beszámoló (tényleg!) hamarosan :).

A bejegyzés trackback címe:

https://anyjalettem.blog.hu/api/trackback/id/tr56882893

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása