Szülői szerep, avagy mindenki másképp rontja el - én éppen így :

Anyja lettem

Anyja lettem

Exkluzív fotók első kézből :)

2014. október 04. - buanna
Facebook-ra fel nem töltött fotók az érdeklődők számára: (már így is több ott a fotó a gyerekről, mint ami egy nem-érdeklődő számára elviselhető lehet :) Bocsi...)

Voltunk Miskolcon Anyuéknál. Itt ismerkedik az ideiglenes alvóhellyel :).

Fizikus professzor fej :). Fürdés után, szintén Miskolcon.

"Az új karikás kendőben" szelfi

Gurulás közben

Apaidő

Kis és Nagy szerelmem :)

Ha meg vannak az ujjacskák, lehet chillelni...

Innen szépen ki lettem túrva

Csupaszkodás+fürdés: mindig a nap fénypontja :)

A bejegyzés trackback címe:

https://anyjalettem.blog.hu/api/trackback/id/tr956882891

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása