Szülői szerep, avagy mindenki másképp rontja el - én éppen így :

Anyja lettem

Anyja lettem

Egy csík, két csík, anya gyógyteája, apa gyógysöre

2013. november 17. - buanna
Szeptember elején vártam, vártam, kitartóan vártam, aztán csak nem érkeztek meg azok a bizonyos napok. Első gondolatom természetesen az volt, hogy az én kaotikus nőiségem ismét szeszélyesdit játszik velem, ahogy eddig olyan gyakran is tette. Persze, azért megvettem egy terhességi tesztet, habár biztos voltam abban, hogy Szabival mi még ketten leszünk egy jó ideig. Megérzésem akkor beigazolódni látszott, a teszt nyugalomra intett. Aztán múltak a napok, semmi változás, megvételre került még jónéhány teszt, melyek rituális, kézremegős felavatása minden alkalommal negatív eredményt hozott. Egészen szeptember 15-ig. Ekkor lélegzetvisszafojtva álltunk férjemmel a fürdőszoba szekrényre helyezett kis mérőeszköz fölött, és hitetlenkedve, nevetve konstatáltuk: két csík. Szóval jön a gyerek.


Szabi második mondata az volt, hogy na oké, akkor ő most leül és megiszik egy jó sört, az idegrendszer felkavarodásának lenyugtatása végett. Hasonló jellegű problémámat én már inkább csak gyógyteával kezeltem. Egy második teszt elvégzése után kezdtünk rádöbbenni arra, hogy szülők leszünk...a szüleink meg nagyszülők, a nagyszüleink dédszülők, a tesóink keresztszülők és így tovább.

A bejegyzés trackback címe:

https://anyjalettem.blog.hu/api/trackback/id/tr236548401

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása