Szülői szerep, avagy mindenki másképp rontja el - én éppen így :

Anyja lettem

Anyja lettem

Fura tárgyak

2014. április 12. - buanna
Itt nincs sorrend, és szerintem az összeírás is hosszadalmasabb lesz, mivel egy csomó dologgal kapcsolatban nagyon elnéző és engedékeny vagyok, kis gondolkodás után hajlamos vagyok értelmet keríteni az értelmetlennek látszó dolgoknak, "valaki számára ezért és azért biztosan hasznos" felkiáltással. Na de akkor íme, néhány tárgy, akikkel nem tudok elnéző lenni:

- Kismama tanga

Nem értem. Egyszerűen képtelen vagyok felfogni, hogy mi lehet az értelme ennek a - számomra - nagyon furcsa, már-már bizarr ruhadarabnak. Oké, ha elhagyjuk a kismama jelzőt, akkor megkapjuk napjaink kétségtelenül legnépszerűbb alsóneműjét, amit a lányok/nők hatalmas százaléka visel napi szinten, télen-nyáron, kicsik, nagyok, narancsvidéken innen és túl, azokon és nem azokon a napokon egyaránt. Én az apró kis anyagdarabban nem bízom meg feltétel nélkül, már ami a higiéniát illeti, de ebbe most ne menjünk bele...Egyszerűen nem vagyok a rajongótábor oszlopos tagja. Számomra a tanga legkevésbé sem szól a kényelemről, a védelemről pedig még annyira sem. Ennek a ruhadarabnak egyszerűen nem ezek a legfontosabb tulajdonságai, ez rendben van. Legyen pici, szexi, cukkermukker, aztán készpassz. DE a kismama tanga egy kicsit sem pici. Nem cuki. Nem szexi. Ha ránézek, akkor egy olyan mamibugyi jut az eszembe róla, aminek eltávolították a legelőnyösebb tulajdonságát, mégpedig a védelmet nyújtó, haaaaatalmas popsi részt. És bumm, így született meg A cucc:


- Kismama pizsama

Tipikus példája a kismama biznisznek. Gyárts egy puha, elasztikus pizsama nadrágot, végy hozzá egy felsőrészt, ami mell alatt bővül, nevezd el kismama pizsamának és add el kétszer annyiért, mint egy sima pizsamát. Jó mi? Ezalól TALÁN kivételt képeznek azok a pizsik, amik jól használhatóak a szülés után is szoptatáskor. De ehhez kb. bármilyen elöl gombolós felső/hálóing megfelelő, illetve egy akármilyen kis nyári spagetti pántos top, amiből 1 mp alatt kiveszem a gyerek tejautomatáját...Persze az tény, hogy a növekvő pocak már nem fér bele a megszokott kis pólós pizsibe, sőt, lehet, hogy az addig nagyszerű alsó rész sem jó már. Ám helyettük a célnak tökéletesen megfelel egy nagyobb férfi póló és alsónadrág :). Télen pedig egy 1-2 számmal nagyobb sima pizsama nadrág és egy szintén 1-2 számmal nagyobb akármilyen, hosszú ujjú felső.  Íme a felesleges, ám méregdrága csodáról egy példa:


- Kismama cipő

Ezt csakúgy beírtam a keresőbe és ilyeneket dobott ki :D Szóval ma is tanultam valamit: az általam eddig csak takarítónő cipőként ismert "izének" igazából kismama cipő a becsületes neve...


Hát egyelőre ennyi :)

A bejegyzés trackback címe:

https://anyjalettem.blog.hu/api/trackback/id/tr956548351

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása