Szülői szerep, avagy mindenki másképp rontja el - én éppen így :

Anyja lettem

Anyja lettem

Kaja, pia, igen, nem

2013. november 19. - buanna
Sokan kérdezték, hogy na mi a helyzet a kajákkal, piákkal. Hát, igazából elég ad-hoc jellegű, mikor mit kívánok meg és azt hogyan is szeretném elfogyasztani. Itt egy lista, ami azért nagy általánosságban igaz lehet rám:

Szeretem, AKAROM:

- tejföl, sajt
- sima kefir
- gyümölcsök minden mennyiségben, mindenféle
- borsmenta tea - hányinger ellen kiváló :)
- túrós csusza
- krumpli bármilyen sütött/főzött formában, a tócsni előnyben, jó sok tejföllel
- savanykás ízek --> citrom evés magában :)
- pizza (főleg az, amit Szabi készít, annak valami elképesztően jó tésztája van!)
- müzli (nem szelet, hanem a tejjel evős) és gabonapehely
- sajtos-hagymás melegszendvics ketchuppal :)
- KÓLA (igen, tök gáz, de nagyon szuper émelygés ellen, alig bírom megállni, hogy ne igyak minden nap)
- Mekis sajtburger (szintén a gáz kategória, de ölnék érte akármikor, persze azért havi 2-3 db-nál többet nem engedélyezek magamnak :) )
- alkoholmentes sör néha igen jól esik :)
- hetente 1-2 dl vörösbor :P

Nem szeretem/nem szabad :( :

- tonhal :(
- tengeri kütyük
- kaukázusi kefir
- csirkehús
-  nemes penészes sajtok :(
- a sonkáért nem igazán rajongok, mondjuk ez eddig is így volt, de most fokozottabban :)
- grill zöldségek
- általában az édes sütik nem mennek

Hát, asszem most így ennyi így hirtelen. De majd bővítem még, ha eszembe jut valami.

A bejegyzés trackback címe:

https://anyjalettem.blog.hu/api/trackback/id/tr156548391

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása