Szülői szerep, avagy mindenki másképp rontja el - én éppen így :

Anyja lettem

Anyja lettem

Leghasznosabb tárgyaim a terhesség alatt

2014. április 11. - buanna
A terhességem eddigi ideje alatt sok olyan használati tárgy került be az életembe, amik jelentősen megkönnyítették megváltozott/problémás élethelyzeteimet. Még olyan is akad közöttük, amely lehetőséget adott arra, hogy kipróbálhassak valami olyasmit, amit egyébként teljesen vállalhatatlannak tartok... :) A képek illusztrációk, nem a saját dolgaim, lusta vagyok befényképezgetni őket! Szóval:

1. Kismama farmernadrág

Nem véletlenül került listám első helyére. Kismama farmer nélkül nem nagyon tudom, hogyan érezném magam a napi rohangálások közepette...Valószínűleg rendre kelletlenül húzogatnám felfelé a csípőmet folyamatosan elhagyni akaró egyenes szárú farmereimet, amikor pedig leülnék, sokkal nagyobb területet tárnék fel magamból, mint amit a társadalom még jó szemmel néz...Ez a cucc nem csak életem legkényelmesebb ruhadarabja, de télen is szuperül védte  derekam/pocakom. Szerintem simán hordom majd szülés után is. Persze itt se mindegy, milyen típusról van szó, nálam az jött be, aminek a belsejét is lehetett állítani szélesség tekintetében. (Kismamák, ez a bolt durván drága, de én igazán jó nadrágot csak itt találtam: www.bboom.hu)
2. Szoptatós párna

Olyan ez az éjszakának, mint a nappalnak a kismama farmer. Én olyan szerencsés vagyok, hogy Kitti barátnőmtől már akkor kaptam kölcsön egy ilyet, amikor épphogy megemlítettem az alvási problémáimat. Ugyanis mindennél jobban uuuuuutálok oldalt fekve aludni. Hason <3. Esetleg háton...Na de oldalt?? Áh, soha! Ez a párna bizony sok nehézségen átsegít éjszakáról éjszakára, és persze szolgálatának ezzel még nincs vége, lásd. mellékelt ábra :)




3. Rennie

A Szent Szer. Kinek a Magne B6, kinek a vas, hát nekem a Rennie. Egy-egy átmulatott éjszaka után is hű társam volt, ám most, kismamaként értékelem csak igazán, hiszen az egyre gyakrabban jelentkező gyomorsav túltengésemet csak és kizárólag ez a cucc képes enyhíteni. Tej, vagy hideg víz? Ugyan. Csakarennie!

4. Biztonsági övterelő

Amikor először hallottam róla, élből azt gondoltam, hogy ez legalább akkora baromság, mint a... (itt most nem mondok semmit, nehogy megsértsek bárkit is :D). Aztán a kaotikus budapesti autós közlekedésben bizony hasam gömbölyödésével egyre inkább megéreztem a fékezéseket. Ezért úgy döntöttem, hogy a szülés megindulásának indokaként szeretném, ha nem egy ilyen eseményt kéne majd megnevezni, így beszereztem egy övterelőt. Nekem fogalmam nem volt, hogy működik szerintem nektek sincs, a képen persze jól  látható.


5. Kismama top

A terhesség alatt nálam szinte nélkülözhetetlen.. Én már a 6. héten megszabadultam a merevítős melltartóktól, ezzel régi álmom teljesült, mindig is utáltam magát a melltartót, soha nem értettem, valaki hogyan képes még otthon is ebben a drótmerevítős izében létezni, sőt, valaki ebben is alszik! Hogy szexi? C'mon...hiszen úgyis az a lényeg, ami benne van, hagyjuk már a MELLébeszélést (hú ez nem volt vicces, bocsánat). Szóval, végre áttértem a jó kis kényelmes, leszorítós topokra, éljen a terhesség!



+1. Keresztbe csíkos ruhák!

Kicsi vagyok? Széles a csípőm? Kajálás után látszik a pocak? Igen. Ezért mindig is mellőztem a keresztbe csíkos felsőket, tunikákat, szoknyákat. Na de most! Mivel jelen állapotomban a kerekded vonalak cukik, a hatalmas pasa-hasam és az amúgy sem kis fenekem inkább számtalan erényem sorát gazdagítják (tudom-tudom... :D), igenis hordok csíkos dolgokat!



Hát valami ilyesmi :) Legközelebb összegyűjtöm az ellen-listát is, azaz a legnevetségesebb/legfeleslegesebb cuccokat is, amikkel találkoztam ezidáig.

A bejegyzés trackback címe:

https://anyjalettem.blog.hu/api/trackback/id/tr176548353

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása