Szülői szerep, avagy mindenki másképp rontja el - én éppen így :

Anyja lettem

Anyja lettem

Helyzetjelentés Beni bébiről

2014. március 30. - buanna
Néhány szó a gyerekről, aki miatt ez az egész fennforgás történik :). Jelentem, minden a legnagyobb rendben van, hatalmas a pocakom, fiacskám pedig vígan játszadozik a bordáimmal, olyanokat rúg, hogy néha beleremegek, felszisszenek. A 27. héten az ultrahangos nő azt mondta, hogy ez a gyerek vagy el lett számolva és már a 30. hétben járok, vagy nagyon nagy...Ugyanis több mint 1500 grammra becsülték az akkori súlyát. Én őszintén remélem, hogy csak simán nagy, bár mi tagadás, ha ez a költözős cirkusz nem lenne, inkább a másik opcióban bíznék. :) 

Már van egy rakás ruhácskája, megrendeltük a kiságyát és a szekrénykéjét, hamarosan beszerezzük a többi dolgot is, bár azért egy újszülöttnek nem kell végtelen dolog szerencsére. Az egyetlen, egyelőre felesleges termék egy ilyen szőnyeg lesz:
Ez természetesen apuka vágya, ilyen neki gyerekkorában nem volt, és állítólag álmai netovábbja, amit a saját fiának már a születését követő első napokban is feltétlenül meg akar adni. Hát, najó, rajtam nem múlik :). Ahhoz gondolom úgyis hozzá kell szoknom, hogy a következő években a gyerek karácsonyi ajándékai gyakorlatilag a fater ajándékai, és be nem teljesült gyermekkori álmainak megtestesítői lesznek. Szóval, éljen az elektromos kisvasút és az egész nappalit beterítő terepasztal, na meg a bömbölő kölyök, akit apa nem hagy játszani! :)

A bejegyzés trackback címe:

https://anyjalettem.blog.hu/api/trackback/id/tr696548355

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása