Szülői szerep, avagy mindenki másképp rontja el - én éppen így :

Anyja lettem

Anyja lettem

Számok, arányok, kockázatok...

2013. december 19. - buanna
Alacsony kockázat - ez lett az eredménye az integrált vérvétel eredményemnek, amivel mindenféle rendellenesség előfordulási esélyét vizsgálták. A leletemen egy halom szám szerepel, ezeket természetesen egyesével végig bogarásztam, hogy mi micsoda és milyen a normál értéke, mindenhol a normális kategóriában vagyunk. Ami talán a legfontosabb, hogy a Down kórra vonatkozó arányunk 1:8500-hoz (mihez tartás végett 1:1000-ig tekinthető ez jónak). Azt hiszem, ez a legszebb karácsonyi ajándék most :)

Ja, és egyébként a mért adatok alapján egy picivel előrébb járunk, mint gondoltuk, tehát ez a mostani már a 17. hét :)

A bejegyzés trackback címe:

https://anyjalettem.blog.hu/api/trackback/id/tr166548377

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása