Szülői szerep, avagy mindenki másképp rontja el - én éppen így :

Anyja lettem

Anyja lettem

Csend és nyugalom...

2014. május 27. - buanna

Nem, még nem szültem. Nem, nincs gond :). Nem, ez még nem túlhordás. Ez terminus túllépés!

Szóval tegnap volt a hivatalosan kiírt dátum, ám én még mindig egyben vagyok, ami teljesen normális, tudván azt, hogy az (első) babák kb. harmada születik a kiírt dátum előtt, kicsi (kb.10%) részük a kiírt napon és többségük a 40.-42. hét között születik meg. Ez utóbbi 2 hetet terminus túllépésnek nevezzük, ami pedig ezután van, az meglehetősen ritka, mivel nagyon veszélyes.

Ma voltam a szokásos vizsgálatokon, plusz ultrahangon. Mindenhol minden rendben van, megfelelő mennyiségű magzatvizem van, jó állapotban van a méhlepény, ezért a gyerek köszöni, jól elvan odabent. S hogy miért nem indul a szülés? Hát, erre az orvostudomány nem igazán tud egzakt választ nyújtani, ahogy a szülés beindulásával kapcsolatban sem. Az én esetemben ezek a feltételezett indokok a doki szerint:

1. Benedek nem kicsi. Benedek meglehetősen nagy baba, legalábbis a mért adatok és a becsült súly alapján.
2. Az én medence méretem kicsi a Beni méreteihez képest - így nem tud lejjebb nyomakodni a fejével, tehát nem indul a szülés sem. ("Az ilyen kis vékony csontú, filigrán kismamáknál ez gyakori." - mondta a doki bácsi, s amely mondat első részét szívesen leíratnám vele, bekereteztetném és otthon a tükör felé helyezném, hogy az önértékelésemet mindennap simogassa az ínségesebb időkben is :) A filigrán, a vékony és én 1 mondatban, méghozzá egy orvostól? Ezt a toplistás eddigi bókjaim közé teszem az tuti! Akkor is, ha csak cuki hazugság :))
3. Egyszerűen csak jól elvan odabent, és én sem szenvedek jelen állapotomban :).

S hogy mi lesz most? 2 naponta vizsgálat és ha jövő hétfőig (június 2.) nem indul be a szülés, akkor befekszek a kórházba és megindítják. Szóval Benikém, vége a henyélésnek hamarosan! :D

Addig is:


Csók mindenkinek és NYUGI :) Előbb-utóbb megszülök!

A bejegyzés trackback címe:

https://anyjalettem.blog.hu/api/trackback/id/tr456548345

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása