Szülői szerep, avagy mindenki másképp rontja el - én éppen így :

Anyja lettem

Anyja lettem

Újra itt!

2016. január 09. - buanna

Kedvesim!

Tudom-tudom, már vagy ezer éve nem írtam a blogra. Igenis van erre magyarázatom, ugyanis a szabadidőm egy részében a babanet.hu oldalon osztottam meg babás-mamás témájú gondolataimat, másrészt akadtak egyéb munkáim is: cégeknek írkáltam pr cikkeket, mindenféle reklámszövegeket gyermekem alvásidejében és persze néha a sajátomban is...Szóval szöveg-szöveg hátán, ahogy szeretem :). Izgalmas időszak volt, ám most úgy döntöttem, hogy mindemellett időt szeretnék fordítani a blogomra is, a szegény elhanyagolt párára. Sőt, facebook-ra is kiviszem, aztán lesz ami lesz.

A babanetes cikkeimet itt olvashatjátok egyébként (csak azokat linkelem be, amelyek a blogon egyáltalán nem szerepelnek, ugyanis sok régi bejegyzésem is megjelent az említett oldalon):

10 tipp, ha babával mentek nyaralni*

Kánikulában kismamaként? Ezekre figyelj!

"Látom, tej az van bőven, ugye?!"

3 kedvenc "anyukás" könyvem

Sose gondoltam volna...*

Bűvös, babás kifejezések

"Cuppanós pizsit keresek" - avagy babaruha csoportok a facebook-on*

Pár perces ebédek babának-mamának

5 nevelési elv, amelyektől nem tágítok

Az a baj...*

*Jó olvasgatást, megcsillagoztam a kedvenceimet :)

A bejegyzés trackback címe:

https://anyjalettem.blog.hu/api/trackback/id/tr618254080

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása